Payroll

Niet-opgenomen vakantie

Niet-opgenomen vakantie

Vorige topic Volgende topic  

Niet-opgenomen vakantie

Vorige topic Volgende topic JavaScript is required for the print function  

Tip!
Meer info over niet-opgenomen vakantie vind je ook in Vraag & antwoord.

 

Via deze functie bevragen we je over de openstaande wettelijke vakantie van de betrokken bediende.

In een tabel bovenaan de pagina vind je volgende informatie:

Kalenderjaar

Aantal niet-opgenomen vakantiedagen

Aantal niet-opgenomen vakantie-uren

Status

 

Huidige betaalperiode = november

Heb je bedienden met een saldo wettelijke vakantie wanneer november de huidige betaalperiode is? Je ontvangt het signaal ‘Werknemers met niet-opgenomen wettelijke vakantie’.
Via dat signaal en via het scherm Werknemers kun je rechtstreeks doorklikken naar deze functie voor de betrokken werknemer.

Hier kun je het aantal niet-opgenomen wettelijke vakantiedagen en -uren raadplegen.
Daarbij wordt er rekening gehouden met de geplande vakantie in Payroll.

Opmerkingen:

Bij de Tellers in de Maandkalender wordt er enkel rekening gehouden met de berekende vakantie.
Er kan dus een verschil zijn tussen het saldo bij de Tellers en het saldo in deze functie.

Als het saldo een onvolledige dag bevat, toont Payroll het saldo enkel in uren.

Payroll toont hier wat je kunt doen.

Heeft de bediende geen openstaand saldo, dan zie je de tekst De werknemer heeft al zijn vakantie opgenomen. Je hoeft geen actie te ondernemen.

Via het rapport 'Overzicht werknemers met niet-opgenomen vakantie (jaareinde)’ vind je in één overzicht het aantal niet-opgenomen dagen en uren van alle werknemers.

 

Huidige betaalperiode = december

hmtoggle_plus1        Bedienden

hmtoggle_plus1        Arbeiders

Was deze informatie nuttig? ja | neen