Payroll

Voordelenbeheer

Voordelenbeheer

Vorige topic Volgende topic  

Voordelenbeheer

Vorige topic Volgende topic JavaScript is required for the print function  

Wat is een voordeel?

Vaak zijn er constanten te vinden in de bedragen die elke loonperiode moeten uitbetaald, ingehouden of geboekt worden.
Enkele voorbeelden:  

een vast bedrag aan sociaal abonnement per loonperiode

een vast bedrag aan sociaal abonnement per gewerkte dag

een percentage op het brutoloon (beneden een plafond) aan groeps­verzekering

een bedrijfswagen, GSM of maaltijdcheques

Deze bewerkingen kunnen geautomatiseerd worden door gebruik te maken van voordelen.

Het gebruik van voordelen schakelt ook een aantal mogelijke fouten uit: schrijf,- lees- en rekenfouten.
Het is dus aan te raden om na te gaan welke bedragen en/of bewerkingen periodisch terug­komen en deze als voordelen in te brengen.

Een voordeel kan elke maand, sporadisch of eenmalig verrekend worden.
Een voordeel is opgebouwd uit voordeelrubrieken.

 

Hoe een voordeel aanvragen en toekennen?

Alvorens je een voordeel kunt toekennen aan een contract of een betaalperiode, moet het voordeel toegevoegd zijn aan jouw dossier.

1.Je dient een aanvraag in om een nieuw voordeel toe te voegen aan jouw dossier.

2.Jouw payrollconsulent zal de aanvraag verwerken en het voordeel toevoegen aan jouw dossier.

3.Eens een voordeel toegevoegd is, kun je het toekennen aan een contract of een betaalperiode.

 

hmtoggle_plus1        Een nieuw voordeel aanvragen

hmtoggle_plus1        Een toegevoegd voordeel toekennen

hmtoggle_plus1        Een voordeel raadplegen

hmtoggle_plus1        Een voordeel verwijderen

hmtoggle_plus1        Een voordeel tijdelijk niet toepassen

hmtoggle_plus1        Een voordeelrubriek wijzigen

Was deze informatie nuttig? ja | neen